Política de devolucions/ cancel·lacions

L’usuari pot contractar qualsevol servei ofert a la instal·lació de forma presencial mitjançant el pagament en efectiu o targeta bancària, així com a través de la web amb pagament amb targeta bancària.

 

Només es tornaran els diners en els següents supòsits:

 

– Quotes, inscripcions i activitats de pagament complementari, es retornarà la part proporcional no consumida en cas de baixa mèdica amb justificant facultatiu.

– Qualsevol modificació o anullació dun servei puntual (fisioterapeuta, quiromassatge, pàdel, etc.) shaurà de notificar amb un mínim de 24 hores dantelació. En cas contrari es perdran els diners o shauran dabonar abans de fer-ne un altre.

– En cas de no gaudir del servei per causes imputables al centre, es retornaran els diners o es quedaran a la fitxa de lusuari com a saldo a gaudir amb serveis futurs.

 

Les devolucions es realitzaran en un termini màxim de 15 dies laborables i en la mateixa forma de cobrament.